Zeynepefem Kızlar doktor bebeğime kesin kiz dedi ama daha 14 haftadayiz anlayanlar bakabilir mi degisme ihtimali var mı sizce ?
cnsz7 Zeynepefem benim de 13+4 de bildi doktor kesin kız dedi,Fetal dna sonucunda da kız çıktı çok şükür kesin dediyse değişmez yani sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Perim2 Zeynepefem bana alanında çok iyi bir doktor kız demişti 13 haftada fetal DNA sonucumda erkek çıkmıştı detaylı ultrasonda kesin olrak öğrenirsiniz
Buket_dadassss Zeynepefem aşkım inan degişe biliyor bana 17haftada kız dedi %90 ihtimale değişmez artık diyildi dün gitim bu seferde %90 erkek dedi kala kaldım ve şuamda 20+0dayım😁😁😅🤭
Zeynepefem Buket_dadassss ay bilmiyorum bana kesin konuştu değişir mi dedim oyle bişeyle hiç karşılaşmadım dedi bilmiyorum artik inşallah değişmez 🫠💕
Zeynepefem Mervekaram22 başka yok canım ama önceki postumda sende kız demiştin çıkıntı görmedim yazmiştin doktor da kesin kiz dedi inşallah öyledir sağlıkla gelsinler 😍😍