selamlar herkese, 35,5 yaşındayım şubat ayında spiralimi çıkarttım. o günden beri çocuk için düzenli kontrol vitamin, dengeli beslenme, üreme ve yumurtalık için diyetisyenle çalıştım. yaşımdan dolayı mayıs ayında hsg çektirmeyi düşündüm. haziranda çekildim. embriyonun tutunacağı kısımda rahimde polip vardı. ameliyat şart denildi. 3 farklı doktor görüşü aldım hepsi gerekli dediler, yoksa düşük yaşarsın yada hamile kalamazsın. temmuzda aldırdım. doktorum birden fazla vardı hepsini aldım dedi. regl ol tekrar başla denemeye. regl oldum. ovülasyon kullanmadım. takvime göre yumurtlama günümde yakı kullandım burda okumuştum. ağustos ayında 3 gün gecikti, negatifleri gördüm, hacamat yaptırdım. ovülasyon testinde yumurtalama görmedim. doktora gittim. kontrolü yaptı, rezervin düşmüş görünüyor, regl ol gel dedi. bir kaç güne regl oldum gidip kan verdim. şubat ayında amh 1.48 iken eylül de 0.7 çıktı. çok ağladım. doktor tüp bebek dışında alternatif sunamıyoruz dedi. medicana beylükdüzüne gidiyorum normalde kendi tüp bebek birimlerine yönelttiler. doktor anlattı yaşımdan ve çevresel faktörlerden bu kadar düşmüş dedi. stres de etken malesef dedi. tüp bebek dışında malesef başka tedavi uygulayamayız sana dediler. halbuki şubat ayından beri vitamin alıyoruz eş paketli. sigara zaten içmiyoruz ama alkolüde geçen sene bıraktık, spor yapıyoruz, diyetisyenle çalıştım. amh değerinin düşmesi yıktı resmen beni. şu an ne kara vereceğimi bilmiyorum. bana tavsiyesi olan var mıdır.?