Şehir hastanesine gidiyorum aslında muayenelerde doktorumdan ve hastaneden çok memnumdum ama şimdi 40 haftaya girdim bebek bir türlü doğmuyor sürekli acile kontrole gitmem istendi. Bugün suyum geldi biraz sızıntı olarak sabah yine acile gittim asistan bakıyo zaten hep ama suyumun gelmediğini söylesi zaten sancı ve açıklık da yok haliyle yatış vermiyorlar 41i beklicekmişim. Doktorum çok iyiydi ama bu acildeki şuursuz asistanlar mahvetti beni insanlıktan nasiplerini almamış gibiler. Başına benzer olay gelen var mı ben artık bu hafta stresten mahvoldum. Zaten bebeğin gecikmesi beni korkutuyor üstüne kötü muamele bi de onun üstüne çevremdeki insanların baskıları sürekli arayıp neden doğmadı sorgulamaları beni iyiden iyiye strese sokuyor. Şehir hast gittiğim için yargılıyolar