Arkadaşlar ben 2 haftalık lohusayım. Doktorum doğum sonrası kullanmam için fertamir isimli demir ilacını verdi suda eriyen toz halinde ama ben o ilacı bi türlü sevemedim çok tatlı ve midemi bulandırıyor. Onun yerine gynoferro sanol kullansam bişey olurmu emzirme döneminde kullanılır mı?