Cimcime30 Kızlar bugün regl 4. Günü letuya başladım proveince f takvıyeme de başladım bir gebenın günlüğünden jel de aldım bütün tuşlara basıyorum Rabbım hayırlısını versın letu yan etki yapıyor mu kullanan kızlarım?
Deletedmom_247 Cimcime30 ben letu kullandığımda herhangi bir yan etki yapmamıştı. Ama kişiden kişiye göre değişebilir tabii
aybalasmom Cimcime30 aşırı bel ağrısı vardı. Adetken ağrıdığı gibi, ama büyük ihtimalle yumurtaları büyüttüğü için öyle ağrım oldu. Yan etkisi olduğunu düşünmüyorum🤷♀️.
ozge1001 Cimcime30 bende yumurtalarım çok olgunlaştı ohss oldu letuyu 2. Kez kullandığımda ama ilk kullanımda bir yan etki olmamıştı
Cimcime30 aybalasmom sanmam ya yapacağını bazıları yapıyor demıste söz hamıle kaldınız mı doktorum bana letuyu kullanmadannonce bısey ımzalatacgını soyledı ıkız gebelık fln olabılırmıs sıze de böyle bıse dedımı doktor
aybalasmom Cimcime30 Yoo hiçbir şey söylemedi. 3 ay kullan gebelik olmazsa tekrar gel demişti. Çok şükür 2. ayda hamile kaldım. Rabbim size de sağlıkla nasip etsin inşallah bu kullandığınız süre zarfında 🙏❤️
anonimhesapp Kasıklarımda ağrı yapıyor biraz belki günden güne yumurtayı büyüttüğü içindir yada psikolojiktir 😂 birgebeningünlüğünden takviye kullanıyordum bu ay jelini ben de sipariş ettim bakalım 😂
Cimcime30 anonimhesapp ay ınsallah nasıp olur cnm ya jelı Iyı dıyorlar bakalım sen kacıncı gundesın letuda
anonimhesapp Cimcime30 dün sonuncuyu içtim adetim de bugün bitti yarın ovulasyon testine başlayacağım bu ay da pik görürüm inşallah her ay yeni stres
Cimcime30 Sukrano bır gebenın günlüğünden aldım jel spermı yumurtaya hızlı ulaştırıyor ama yumurtlama gününde kullancaksın