Nrdnkrts 11 sene sonra kucağınıza alacağınız çocuğun isim hakkına kimsenin karışma hakkı yok. Emekleri olsa bile… Kimseye isim hakki için izin vermeyin. Bakınız babam,bir çok çocuğun ismini koymuş biri. Abim,yeğenleri , amcasının çocukları vs. Babamı çok ama çok severim. Üzerimde de çok emeği var. Şu an hadi Baba sen koy ismi desem koyar. Onun için hobi gibi bir şey. Çok da güzel isimler koyuyor. Buna rağmen buna izin veremem. Çünkü önde babası var. Babası da benim için çok değerli bir insan. Hayali var. Nasıl ezip geçilir. Yapamam. Herkes kendi çocuğuna kendi isim koysun. Lütfen izin vermeyin. Biraz uzun yazdım ama mesele tam anlaşılsın diye …