Kızlar merhaba 9 temmuzda 14 haftalık bebeğimi kaybettim Ağustos 16 sında regli oldum doktorum bir regli görmen yeterli dedi 5 Eylül de pik gördüm doktor iki kere yumurtlama olabilir dedi yarın regli günüm ama en son ki yumurtlamaya göre 10 cu gün test yapmalı mıyım bilmiyorum