Merhabalar,
26+4 üm masa başı çalışıyorum hareket alanım dar ve kısıtlı. Şu sıralar karnım şişmeye başladığı için özellikle 2 saatten sonra karnım sertleşip gerginleştiğini hissediyorum doktorum sol yana yatıp dinlememi istiyor ama iş ortamı müsaade etmiyor. Sizin tecrübeni ya da öneriniz varsa paylaşabilir misiniz