Bebeklim Arkadaşlar 1 şubatda transferim oldu ve cok sukur 6+4 haftalık hamileyim şimdi iki gün önce doktora gıttım keseyı gorduk ama kalp atısını duyamadım 1 hafta sonra tekrar gel dedi ve kesemin 9 mm oldugunu soyledı normalda 6 haftalıkken 13 mm olması gerekıyormus geriden gelıyormus 1 hafta yani 5+2 gözüküyor dedi cok korkuyorum dua edin inşallah salı gunu gıttıgım zaman bebeğimin kalp atısını duyayım ve saglıklı bır sekılde kucagıma alayım ❤️🤲🏼
Nesrinkrdnz1 Bebeklim sağlıkla kucağına alırsın işallah 🙏benimde tüp bebek 33. Haftadayız çok şükür ikizlerimiz oluyor