aprilbaby ilkannelik1 bende çok kararsızım araştıracağım yarın kontrol var bakalım doktorum illa olsun derse yaptıracağım sanırım
ilkannelik1 aprilbaby doktor bize bırakıyor 2lide yaptırabilirsin dedi 12. haftada ama kararsız kaldım geniş tarayıp daha kesin sonuç veriyormuş
meyra0608 ilkannelik1 merhabalar ben de bu iki firma arasında kararsız kaldım siz hangisine yaptırdınız acaba? Memnun kaldınız mı?
6521kardelen İkili tarama sonrası genetik testte düşünüyoruz 34 yaşındayım. Panaramo iyi diye duydum şikayet yok hakkında. Sizlerin fikri nedir
ghostty 6521kardelen benim çevrem genokstan memnun kaldı. Doktorumun önerdiği yerler arasında olunca da genoksu seçtim. Panaroma nın fiyatına ne dediler acaba
ipekvemercimek Ben haziran ayında yaptırdım burgen’de ama başka şehirlerde laboratuvarı var mıdır bilmiyorum, diğer firmalara göre daha ucuzdu çünkü yurt dışına göndermiyorlar kendi lablarında yapıyorlar
6521kardelen Bazı firmalar panaramo değil. Türkiye de olursa şu fiyat Amerika da olursa bu fiyat diyor. Anlayamadım farki