Deletedmom_297 Kızlar elektirikli aldık ama ben manuelde istiyorum araştırma yapıyorum sizce hangi marka alayım siz ne aldınız aslında babyjörn istiyorum ama fiyatı bana çok abartı geldi eşim istediğini al dedi onun muadili var mı 😍
hulya10 Deletedmom_297 ben de diğer markalara çok baktım da kırılma arkaya düşme kafasını çarpma ihtimalleri oluyormuş o yüzden güvenemedim babybjörn alacağım ben de umarım kullanır 😅
geleneksel1annem Deletedmom_297 ilk oğluma mamma marka almıştım taş gibi duruyor valla şimdi kızın kullanıcak dünyanın en kullanoşlı şeyi bence 😂 kimi bebek sevmiyor ama o yüzden aşırı pahalı bişeye gerek yok diye düşünüyorum
Nrdnkrts Deletedmom_297 ben merfbaby almıştım demiri falan çok sağlam hiç bi sıkıntı yaşamadık yıkayıp yıkayıp kullandık şimdi oğlum 1 buçuk yaşında dün bi denedik üzerine yatırdık hiç bisey olmadi valla tercih edebilirsiniz
cdss Deletedmom_297 ben elektrikli almayı düşünüyordum ama yorumları hep bozuluyor kırılıyor vs diye okuyunca vazgeçtim şimdi Huggy Wave de karar verdim hem titreşimli hem müzikli isterseniz bir bakın
Deletedmom_297 hulya10 evet babyjörn kalite olarak çok iyi sadece bana biraz pahalı geldi alınamayacak şekilde değil ama bilemedimde şimdi 😂
Blueeberryy hulya10 bende arastirmistim dusme kirilma falan yazmislardi babyjorn aldim ayni sebepten😊
Deletedmom_297 geleneksel1annem mamma babyjörn en yakın muadil diyorlar canım benimde tercihim o olacak sanırım teşekkür ederim ❤️
1Ali Bana hediye olarak herhangi bir markanınki gelmişti, 3kere kırıldı 😂 sağlam almak önemli bence, Allah’tan ben altına yastık koyuyordum kafasını çarpmadı ama riske gerek yok
geleneksel1annem znemre95 valla mı 😂 bizimki de biner çıkarsakta kırar kesin bakalım hayırlısı inşallah kardeşine kalır😂