Merhaba arkadaşlar evim 2+1 kayinvalidemle yaşıyorum o yuzden oda yapma gibi bir lüksüm yok yatak odasina park besik alacagim.3 kapılı bir de gardırop aliym dedim etrafimdan yeni doğana cok ta şart degil odani cok daraltirsin falan dediler.Bende olmazsa olmaz dedim illa alırım diyorum da bilemiyorum.Sizce almali mıyım?(almalıyım bence).