kızlar benim bat 21 eylül ama hiç bir belirti yok normalde göğüs hassasiyetim karın şişliğim çok fazla olurdu.
şimdi sağ kasıkta ağrım oluyor bacağa vuran ve aşırı gaz sancım var hatta dün gece sanırım gaz sancısından mı anlamadım garip bir mide bulantısı oldu hep düzenlidir adetimde adet belirtilerim de bu ay böyle yaşayan oldu mu :(