Kızlar ya banada dua edin bu ay hamiş olayım artık😕 pazar günü erken gebelik yapıcam yumurtlamadan 12 gün geçmiş oluyo inşaAllah çıkarsa pazartesi kan veririm şuan hiç belirtim yok arada bi kasığım sancılanıyor sizde belirtiler neydi yada belirtisi olmayan varmıydı