19+4 hamileyim ve biraz korkuyorum hissedip hissetmediğimden emin değilim doktorum 20den sonra hissedersin dedi erken bile sanırım ama geriliyorum. yani Allaha şükür bir sıkıntı yok denildi 21de detaylı ultrason var kafamda sürekli acaba şimdi hissetmeli miydim acaba iyi mi diye düşünüyorum kötü bişey duyar mıyım diye düşünüyorum eminim çoğu anneye bu olmuştur ama istemsiz bir endişe hissediyorum. Kendinizi nasıl rahatlatmıştınız ya da saçmalıyor muyum 🥹