ilkiminannesi Geçen ay 14 ü ondan önceki ay 16 sı olmuştum suan hala gelen giden yok halbuki dün baya regl olcak hissi vardı kasıklarım da 🫣salıya kadar olmazsam umudum artar 🫠
Sarkac ilkiminannesi aynen bende olmadım bu ay zaten takmadım başka işlerim vardı kafamı yormadim ama zaten ümitli değilim adet bittikten sonra ilişkim oldu yumurtlama günleri daha olmadı sanmıyorum kalmam o ilişkiyle ama adetim geçti inşallah bugün olurum ya beklemek kötü 🤣🤲inş siz hamilesinizdir
ilkiminannesi Sarkac Ne zaman test yapacaksın? Belirtilerin var mı? İnşallah hayırlı haberler alırız 🤗
Sarkac ilkiminannesi belirtim yok belirtilerede inanmiyorum çunku geçen ay resmen hamilelik belirtileri yaşadım kasıklarım çok ağrıyordu belim sevindim dedim normalde olmaz ne yazikki adet oldum testlerde çok aldım hep belirsiz çizgiydi artık günüm geçmeden yapmam.
aleyynnaa4718 ilkiminannesi Ben de geçen ay 16 sında oldum bu ay 15 inde olmam gerekiyor dün akşam kasıklarım çok ağrıdı resmen adet ağrısıydı ve yatmadan çok az bir kahverengilik geldi peçeteye tamam adet oldum kesin dedim sabah kalktım hiçbir şey yok anlamadım daha gelen giden yok bakalım gelmezse yarın sabah test yaparım
aleyynnaa4718 ilkiminannesi Burada o kadar çok test yapıp negatifi görünce stres yapan insanlar gördüm ki o yüzden yarın falan da gelmezse sonraki gün sabah test vereyim en garanti diye düşündüm test yapıp modumu düşürmek istemiyorum