Cegdem Arkadaşlar 18 haftalık hamileyim ilaç yutamıyorum o yüzden doktor da vitamin vermedi açıkcası ben de tedirgin olmaya başladım hiçbir şey kullanmıyorum 🤷♀️ Benim gibi olan var mı
FindiksMom Cegdem vitamin kullanmak illa iyi bişey değil ki kan değerlerin vitamin depoların iyiyse takviyeye gerek yoktur bunu doktorun görüp fazladan ilaç vermediyse ne güzel ben de 23. Haftama kadar bişey kullanmadım
Burcak61 Cegdem bol sebze meyve pekmez ye içemiyorsan çok da zorlamamak gerek ben bissürü içiyorum artık ilaç içmekten midem helak oldu ceviz fındık süt ye bende yakında midem daha kötü olursa doktora söylicem