EsoMom_ bende 31deyim ve 28den beri ara ara oluyor çarşamba kontrole gideceğim soracağım doktora. İkinci gebeliğim ama ilkte böyle bişey yaşadığımı hatırlamıyorum ya da unuttum bilmiyorum.. çok sık aralıklarla değilse normal diye düşünüyorum. Gün içinde yarım saat aralıklarla sürekli oluyorsa doktora görünün bence. Benim sık sık olmadığı için henüz gitmedim kontrolü bekliyorum