Cigulibinnaz Sabaha kadar resmen ağladım ağrıdan sağ kolum çok kötü omuzumdan itibaren ağrıyor 3 parmağım uyuşuk. Neden böyle olur ne yapmam gerekiyor
badeko Cigulibinnaz sağ demişsiniz çok pardon ben sol diye okudum gözümü açar açmaz siteye girip okuyunca boyun fıtığınız var mi
Yamansaysegul Cigulibinnaz benımde kollarımda elimde uyuşma oluyor doktor magnezyum başlattı bakalım fayda edermi
kartanesi___ Cigulibinnaz kaç haftalık hamilesin ben de şu an aynı sorundan uyuyamıyorum ve ağlıyorum
badeko Bekletmeyin ve bir kardiyolojiye görünün derim sizi korkutmak istemem ama kalple ilgili bir sorun olduğunda dediğiniz olur anca vakit kaybetmeden görünün
Cigulibinnaz badeko hayır yok ilk gebeliğimde de parmaklarım uyuşuyordu ama bunda aşırı ödemim var ondan mı acaba bilmiyorum
Cigulibinnaz Yamansaysegul kullandığım halde bu şekilde benim çok erken haftalarda başlamıştı uyuşukluk ama ağrı yoktu
kartanesi___ Cigulibinnaz Ben daha 17 haftalığım ödemim yok ama çok kötü kolum ya kaldıracak halim yok dün gece hiç uyumadım