CnsyeniHamile AyEr ben kendim yapabildiklerini yapacam ekstra bi süsleme için il il değişsede en az 500 tl istiyorlar ve bence çokta bi önemi yok kendi yaptıklarımla gitmeyi istiyorum
Nesrinkrdnz1 AyEr bende baştan firma ile anlaşacaktım hastane tek firma ile çalışıyormuş farklı organizasyon giremiyormuş hastanem biraz uzak kendim çözdüm hediyelik çikolata kapı süsü
Saratln AyEr ben yapmayacağım biraz gereksiz buluyorum.. Lokum tatlı şeker şerbet yeterli olur diye düşünüyorum..