Ceku aynı durum bende de vae 28+6 haftalığım 2 hafta önce 3 4 gün hareket hıssetmedım nts e bağlandım bende bı sıkıntı yok doktor uyuyor dedı 😂 benım kızımda hıc öyle uykulardan uyandırmadı cok sert hıc vurmadı. Her bebek bir değilmiş artık eskısı kadar korkup endişe etmiyorum korktukca cunku hıc hıssetmıyorum gıbı oluyor. Rahat bırakalım bebişleri 😂 2 gündür yine hareket yok bu arada dün biraz dışarda dolaştım ondan sanırım 😂