Bende çok takıyorum erkek bebek beklemekteyiz, 32+5 hareketleri yavaş bazı gün hiç hissetmiyorum ertesi gün hissediyorum , dün doktoruma sordum 1 saatte on kez hissediyorsan normal dedi , sabah ve akşamları uzanınca genelde hissediyorum , gün için de çok hareketliyim ev içinde işim bitmiyor , doktor ondan da takip edemiyobiliyosundur dedi ben de çok takıyorum umarım sağlıkla kucağımıza alırız