Kızlar 37+2yim. Zaten 2 3 haftadır yalancı sancılar çekiyorum regl ağrısı ve ishal ağrısı gibi ama hem düzensiz hem de geliyor ağrıtıyor gidiyor. Sabah 7 buçukta da geldi o düzensiz sancı geri gitti 5 6 dk sonra. Şimdi de saat 8den beri de regl ağrısı gibi hafiften ağrım var. Bilirsiniz regli ağrılı geçenler hafiften karnınız bacaklarınız sızlar aşırı rahatsız etmez ama kendini de belli eder varlığını hissedersiniz. Yarım saat oldu hala öyle. Gerçek doğum sancısı birden mi başlıyor yoksa yavaştan mı giriyor