irem10_ şimdi geldim doktordan canım, nst de düzenli hepsi de 100 olan sancılarım var, baya da hissediyorum dünden beri, doğum sancıların başlamış dedi açıklık hala aynı ama akşama kadar açılabilir akşam acile gel açıklığına baksınlar dedi, açıklık olsaydı yatış verecekti, dua edin kızlar hayırlısıyla kolaylıkla ilerlesin doğumum, Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🤲🏻🌸