Arkadaşlar çok fazla karnım düğüm düğüm oluyor sanki bebeğe birşey oluyor sanıyorum fena gaz sancısı giriyor ve çıkartmak da çok zor o ağrı her yere yayılıyor sanki düğümleniyor karnımın içinde birşeyler korkuyorum yaşayan varmı bebeğime birşey olur mu ?