Ecece440 merhaba uygulama şifremi unuttum giremedim çok sağolun darısı başınıza inşallah🌼 benim açılmam 4 cmdi sancımda vardı sabaha yatış verildi sabah 8de ordaydım sancı odasına eş giremiyor malesef yanınızda kadın refakatçi oluyor önlüğü giydikten sonra muayene edildi nst sancılar bakıldı ben suni almadım sancılarım güçlüydü çünkü o sırada oda hazırsa eşiniz eşyalarla odaya geçebiliyor süsleme falan yapılacaksa. Benim suyum orda geldi 2 saat sonra doğumum gerçekleşti. Yani sancı odasında 2 saat kaldım sonra eşyaları eşimden istediler hazırlamıştım bebekle beraber sancı odasına geçiyorsunuz 1 saat emzirme kendinize gelmeniz vs ardından odanıza gidiyorsunuz. Ben burcu hanımda doğum yaptm çünkü damla hanım izinliydi ama sürecim hem kolay hem rahatttı