edabolukbasi3- kız ben şok doğurdun demek anaa Rabbim önce Vatana Millete sonra sizlere hayırlı evlat etsin kendini suçlama ben 1,5 ay hastane de yatıp sonra sağlık sorunları yüzünden mecbur sezeryan oldum nasip bu sen yerinden de kalkmasan doğacaktı en fazla 1-2 hafta kalır haftasını yakalayınca düzelir alır çıkarsın bebişini geçiyor inan üzme kendini ben ne kadar sakınsam da 32 günlükken enfeksiyondan solunum sıkıntısı ile 4. Defa yatırdık olacağı varsa oluyor kendini üzersen sütün çekilir ama sütün gelmese de üzülme benim kızım da mama ile beslendi maşAllah sağlıklı çözümü var yani olmayınca olmuyor sen iyi olacaksın ki kuzucukta iyi olsun hem yeni doğum yapmışsın zaman tanı kendine gelecek sütün ne yapacağım bu sütleri diyeceksin o kadar çoğalacak yani