Cat98 Şehir Hastanesi’nde doğum yaptım , odaları gayet de özenliydi , doğum yaptığım oda özellikle sadece ben vardım odada , ama acım varken ayakta bekledigim de oldu, nst için hastanın kalkmasını beklemek zorunda kaldım. Devlette üst üste doğum yapıyorsun nerdeyse.
Açıkçası şehir hastanelerine devlet hastn. Gözüyle bakamıyorum çünkü doğumhane katı çok güzeldi , özellikle yalnız doğum yaptığım için kendimi özelde gibi hissettim .