Gerçekten artık gına geldi forumda bırak dolaşmayi bı tane doğru düzgün ileti okuyamıyorum . Sabırla bekleyip kapattığım halde surekli reklam çıkıyor bide uzun uzun bekleki saniyeleri bitsin ki kapatabilelim… Vallahi şu gebe halimle programi yapanlara sövdüm olacak iş değil 1-2 çikar anlarımda bu nedir böle peş peşe uygulamadan çıkmadığım kapattığım helde devamlı reklam bı iyilestirma yapın artık şuna, iletimi yazabilmek için dahi 3 kere reklam kapattım pess