Anksiyete bende de var 15. Haftaya giricez daha ilaca başlamadım ama doktorum bi takviye önerdi baya iyi geliyormuş yorumları da iyiydi ben daha başlamadım ilk 3 ay içme dediği için ama belki gerçekten işe yarıyordur denemek isteyen olursa adı mood mate umarım hepimiz kurtuluruz bu hislerden inşallah bebişlerimiz hepimize iyi gelir 🥹benim bu aralar anksiyetem iyi ama 3 gündür griple uğraşıyorum burnum o kadar tıkalı ki nefes alamıyorum ve asla uyuyamıyorum bildiğiniz bir şey varsa Allah rızası için söyleyinnn