talhaerva222_ Selam bacılarım oğlum var 6 buçuk yaşında oda gelmedi gelmedi 40+3 te suni aldım 3 gün boyunca aç susuz perişan bi halde öyle geldi budamı öyle olcak korkmaya başladım 😒😒 sizin ne kadaranız kaldı dertleşelim
Ebruipek talhaerva222_ son 7 gün gelmeye niyeti yok 🫠 benimde ilk doğumumda suni sancı verildi çok kötüydü inşallah bu kez öyle olmaz
Annekuzusu123 talhaerva222_ son 14 günümüz Allah’ın izniyle 29u sezeryan günüm 36+4 zaman geçmiyor uyuyamıyorum
talhaerva222_ Elif-Salih inşallah keşke bianda sancım gelse suyum patlasa çok özeniyorum öyle insanlara çokta merak ediyorum 😏
talhaerva222_ Elif-Salih şuanlık hiç bişey demedi aniden bi gelişme olursa açılmış acık gel hemen birşey olmazsa haftaya gel dedi perşembe gideceğim her hafta nst ye giriyorum hiç birşey yok
talhaerva222_ melsaanne bi anlasam ah bi anlasam herşeyimizi bitirdim bi yatak örtüsü serilip cibinliği takılacak bende öyle biliyordum ama çevremdekiler kız erken gelir diye bişey yok diyor 😒
melsaanne talhaerva222_ normal doğum başlatma şeylerini tam bilmiyorum da aksak gebe yürüyüşü diye bir şey varmış bide yerleri elinizle silin doğumu tetikliyor diye okumuştum burda yapıyor musunuz öyle şeyler 🤧
Ebruipek talhaerva222_ valla bende bir an önce gelsin istiyorum aşırı baskı yapıyor bel ağrısıda oluyor çok sık tuvalet ihtiyacı oluyor geceleri uyuyamıyorum 😅 sıcaklardan da bunaldım yeni yeni serinlemeye başladı çok zor geçti ya
talhaerva222_ Ebruipek hemde ne zordu o sıcaklar birdaha hamile kalırsam yazın kalmayacağım 😄 bendede sürekli tuvalet ihtaycı oluyor nezaman gelirler yavrularımız 😏
talhaerva222_ Annekuzusu123 hayrlısı olsun hakkında inşallah aynı şekilde benim içinde zaman geçmiyor