Aaayseeert Güzel yorumunuz ve desteğiniz için çok teşekkür ederim Ayşe Hanım. Sizlere de çok geçmiş olsun. İnşallah çok güzel bir ömrünüz olur, hep güzel haberler alırsınız. Evet dediklerinizi ben de yapıyorum, sonra bi anda afakanlar basıyor😂. Çok iyi üstesinden geliyordum dün gece anksiyetem nüksetti bir türlü uyuyamayınca kendimi koyuverdim bi anda. Ama bir şekilde bu durum olacak, inşallah üstesinden kolaylıkla ve sağlıkla gelirim. 🤍🙏🏻