Ervaa2534 canım aşı korur hiç korkma. Buara kuduz vakaları artmış durumda kedi kuduz olabilir ama hiç zaman geçmeden aşı yaptırman çok iyi olmuş. Kızım geçen sene yaz başında aşı olmuştu kedi tırmaladı diye. Apartmanımızın kedisi ve sürekli gözümüzün önünde olmasına rağmen tüm dozlarını yaptırdım kızım şuan iyi. Doktorumuz kuduz ihtimalini düşünmek zorundayım aşı yaptıralım kafamız rahat olsun demişti. Aşı olduğu için korkmana gerek yok, kediler Malesef özellikle bebekleri sevmiyorlar belk dışarda zarar görmüş bir kedi de olabilir kendini korumak istemiştir yada gerçekten kuduzdur bunları bilemeyiz ama aşının dozlarını aksatma sağlıkla kalsın inşallah 🙏🏻🤍