Mommy20 Merhaba kizlar Cuma sezeryan doğum yapacağım. Spinal mi epidural mi daha iyi olur sizler hangisini tercih ettiniz ?
ilaydakaya-21 Bende epidural Sadece iğne yapılırken beline kablo gibi bişe sokuyor o çok can acıtıyor ama ameliyat sonrası da açı hissetmiyorsnn çünkü ilaç damlatıyor
Gokturkmom_ ikibebelianne-M epiduralde belden omuza uzanan bi katater kalıyor anestezik ağır ağrı kesiciler verilebiliyor