bkb35 nurrellaaa enfeksiyondan olur ve enfeksiyon bebeğe ciddi zarar verir. Ben enfeksiyon yüzünden 19.haftada bebeğimi kaybettim. Ertelemeyin hemen doktora gidin crp ve idrar kültürü baksınlar
Elovee Benimde cok agrim vardi solumda başladı sonra tüm kasığıma atti. Hastaneye gittim bugun acile ufak bir enfeksiyon çıktı ondanmış.
Nurkrdnz1 nurrellaaa yok merak etme ama sen ama ileri derece olursa olur diyorlar git doktora aksatma
bkb35 babyiscomings bunların hiçbiri yoktu. Sadece kahverengi lekelenmem ve geçmeyen çok akıntım vardı. Bir de boşluk ve karın ağrım çok fazlaydı. Sonra bir anda kanlı kahverengi iltihap boşaldı içimden ateşim yükseldi sıtmalanmaya başladım. Öylelikle anladım
miros3200 bkb35 yaa benimdrr yesil akintim var surekli 14+5 haftaligim crp en son 19 cikmisti 4 gun oncee cok fenaa karin agrisi vee bicak saplanmaa gibi kasigimaa girip cikiyordu sizin yazinizi gorunceenbiraz tedirgin oldum acikcasi dikkatli olmak lazim
bkb35 miros3200 yeşil akıntı varsa çok dikkatli olun doktorunuzla görüşün mutlaka tedavinize başlasın. Allah korusun benim yaşadığımı yaşamayın😔
miros3200 bkb35 insallahh olucakk kendini stresee koymaa Rabbimm kucaginaa verir insallah benimdee 2dusuk oldu cok zordu ama 3. nasip oldu dogdu simdi tekrar hamileyimm.
bkb35 miros3200 amin canım inşallah Allah kimseyi böyle acılarla sınamasın. Sen de sağlıkla büyüt evlatlarını 🙏🏼♥️