Kızlar bi süredir gebelik istiyorum genelde düzensiz oluyordu bu ay ilk defa ovü testi ile pik görüp yaptım 31 ağu-1-3 eylül seklinde. (Eşimde ileri hız sorunu var o yüzden bosluk bırakmıstık bir gün) bu bikaç gündür göğüs hassasiyetim var ilk defa böyle bir şey yasıyorum. Reglime 3 gün var dün erken gebelik testi yaptım aksam saatlerinde negatif cıktı ama ona ragmen hala bi umut acaba diyorum. Sizce gebelik belirtisi olabilir mi daha önce yasadıgımı hiç hatırlamıyorum benzerini yasayıp hamile olanlar oldu mu lütfen yorumlar mısınz