mrvknl Ay hayır saçmalamayın lütfen 🙏🏻 benim bebeğim benim kucağımda bile sürekli babasını izler, güler, heyecanlanır. Gerçekten çok normal. Biraz büyüsün anne diye ağlayacak :) Daha çok dışarı çıkın daha çok oyun oynayın içiniz rahat edecekse ama inanın sandığınız gibi değil durum. Belki de bu kaygılarınızı, stresinizi hissediyor ve o yüzden öyle oluyor size karşı. Önce siz bi rahatlayın göreceksiniz değişecek.