Merhaba kızlar ben 20 temuzda düşük yaptım 3 . Düşüğümdü bu arada doktorum beni dahiliye genatik teste yönlendirdi kan aldılar 8 tüp sonuçlar 1 ay sonra çıkacakmış bunu yaşayan varmı kızlar bana yardım edin bu sefer ki gebeliğim sağlıksız gebelikti sonuçlar çıkarsa nasıl tedavi olacam yoksa ne yapacak testlerin yarısı çıktı araştırdık temiz çıkmış ama kafam çok karışık