babymom2026 ben de geçen hafta yarım bardak kola içtim iki kez çok canım çekmişti , paketli gıdadan uzak duramıyorum maalesef mide bulantım olduğu dönem sabahları kakaolu topkek yiyordum bu aralar Uno markasının kruvasanına taktım midemi bastırıyor,kutu meyvesuyu da içiyorum sadece dışardan o tarz et ürünü yemiyorum hamburger vs pizza da yemedim sucuk salam sosis vs sakıncalı