sanem34001 Gebelikte 2. Tremister döneminde eözellikle karnın altı kısmında büyük bir gerginlik ve göğüs uçlarında sızı normal mi? Yoksa paranoyak düşünceler mi bilemedim 🥹 kızçelerr de bir sorayım dedim ne diyorsunuz bu konudaaaa 😌😌💗
Seymatrkay sanem34001 normal ben de oluyor. Hergun olmuyor. Ama arada gerçekten geriliyor. Meme ağrısı da oluyor. Gerilmenin sebebi genelde gaz oluyor.
Dunyaninencoolannesi sanem34001 çok normal benim de geriliyor çünkü göbeğimiz büyüyor 🥹 sızı da olabilir sonuçta süt kanallarımız genişliyor içini ferah tut paranoya olma 💖
bebeklerim__ sanem34001 anormal bi durum yok merak etme canim karnımız büyüyor. Gebe kaldim göğüslerim sızladı doguracam hala sızlıyor. 9 aydır cok normal yani😅
Subal Oluyor hepimiz aynısını yasıyoruz bencede😊 bende özellikle soğuk rüzgar fln olunca sızı oluyor, karnımız zaten git gide şişiyor Allah yardmcmz olsun ana olmak kolay değil 😝😝😄❤️❣️