Burjucan Aycann12 benim de o civar kilosu doktor paniklemeye gerek yok diyor kontroller 2 haftaya düştü şimdi bana da her gün hareketlerini say hareketi az olduğunda gel dedi inşallah bir an önce haftalarını yakalarlar
Fatoliiii elif2223 ben 2 hafta önden ya da geriden gelen haftalatın normal olduğunu duymuştum doktorumda öyle demişti bana
elif2223 inşallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza hayırlısıyla... insan ister istemez sıkıntı yapıyo bizm doktorumzda şuan doğsa bi sıkıntı olmaz dedi. herşeye dikkat ediyorum bende ama heralde minyon olucak bende minyonum artık ona bağlıyorum...
031965 Yasemincifci 1 hafta gerilik yine iyi bence 30. Haftalarda toparlarsınız benim kız da 30da aldı kiloyu ama yine de yetmedi işte
031965 Yasemincifci daha doğmadı. Ama 28de 940ken 30da 1400 oldu hiç iki haftada bu kadar fazla artış olmamıştı
Pinarrr56 031965 b3nimde bebeğim 30 haftalıkken 28+5 çıkıyordu kilosuda 1250 gramdı banada artık 2 haftada bir takip dedi düzenli beslen dedi salı günü kontrolüm var inşallah dengelenmiştir
031965 Yasemincifci yarın 33 olacak, ama ben bıldırcın yumurtası yemiştim onun fayda ettiğini düşünüyorum
031965 Yasemincifci haşladım 1 gün 2 tane yedim diğer gün hiç yemedim proteini yüksek diye ara vererek yedim, kaşar muz da yedim ama onları hep yiyorum benim bebişe çok kilo aldırmadı onlar
Gmzehsn Bende dün ko trole gittim ikiz gebelik bu zamana kadar herşey normaldi 30 haftalıkken biri 1650 biri 1424 gramdı dün kontrolümde biri 32 +1 olmuş biri 30+5 olmuş birisi ufak kalmış dedi ama ikizlerde oluyor hep dedi ama kilosu artmış biri 1900 olmış biri 1850 olmuş haftada bir gidicem artık haftayada gelişmezse doğuma alıcak ☹️
031965 Yasemincifci evet hatta sonra bi tiksinme geldi yemedim yine zayıf kaldı o yüzden yine başladım yemeye
031965 Pinarrr56 benim doktor yine 3 haftada bir gel diyo bişey olmaz deyip duruyo. Ödemim filan var geriliği acaba protein kaçağından mı diyorum da 3 aydır idrar tahlili de yaptırmıyo benim doktor gamsız herhalde
Pinarrr56 031965 ben hem devlete hem özele gidiyorum 2 doktorda aynı şeyi söyledi 10 gün gerilik tehlikeli değil ama 2 haftada bir görelim dedi sen doktorunu değiştir bence
031965 Pinarrr56 32 bitiyo başka doktor almaz herhalde bu saatten sonra, ben sadece özele gidiyorum ara sıra da özel kliniği olan bi doktora gidiyorum artık kendim gidip idrarda protein var mı yok mu baktırcam