Aybarsalt1 Kızlar benim ismim Merve eşim Osman benim baş harflerim onun son harfleri olarak düşündüm bide çok nadir olan kimsede olmayan isimleri çok seviyorum sizce nasıl bir isim
ppmerlina Aybarsalt1 mercan bence çok güzel bir isim kıza daha yakın bir isim gibi. Bebeğiniz kız dimi
Aybarsalt1 basak19 siz neden vazgeçtiniz bide anlamı ne sizce renk mi taş mı yani ne desem soranlara Google’da net bişey bulamadım sadece kulağa hoş geliyo ve pek bilinmiyor oluşu içime sindi benim
basak19 Aybarsalt1 anlamına açıkçası hiç bakmadım şey gibi berrak saf temiz gibi geldi bana. Sonra cemre ismi duydum biyerden şuan tabi cinsiyet belli değil ama aklımda ki isim
ppmerlina Aaayseeert konulur bence unisex bir isim deniz gibi. Ama kıza daha çok yakışıyor bence zaten bebiş de kızmışş
Selinoritaaa Arkadaşımın kızının ismi. İlk duyduğum anda bu ismi koymalısın demiştim. Çok tatlı ve güzel bir kız oldu 🧿