mucizebebekkk589 Kızlar 5 Eylül yumurtlama 7 Eylül çatlama beklenen regl tarihi 19-21 Eylül. Lavabo da peçeteye silince kahve sonra çok azıcık kırmızı pembemsi gibi leke geldi sizce yerleşme olabilir mi erken mi? Yerleşme sadece kahverengi mi olur
Seloloo mucizebebekkk589 ay benim kırmızıya yakın pembeydi o anlık geldi ve bitti devam etmedi reglden 6 gün önce gelmişti
mucizebebekkk589 Seloloo inşallah benimkide öyledir. Benimde normalde cuma regl olmam lazım önceki 5. Gün gelmiş oluyor leke
Seloloo mucizebebekkk589 benimkiyle hemen hemen aynı sizinki de 🥰 ben o leke gelince test yaptım öğrendim gebeliğimi yerleşme kanaması dedi doktorum