Blbnhl Haftaya girmiş bulunmaktayım ama isim konusunda baya kararsızım. Anlamlı bir isim olsun istiyorum bir yandan 🫣 fikirlere açığım
nidosh Blbnhl iki ikim koyduk kızımıza hep ilk adıyla sesleniyorlar anne baba olarak biz hep iki isimle seslenmemize rağmen
Blbnhl melek1314 benimde ilk aklımdan geçen oydu sonra Hifa isminin hikayesi hoşumuza gitti bir kafamız karıştı 🫣
miniminibiri Sadece Defne yada sadece İnci, bunu sormadım diyeceksiniz belki ama ikinci isimler bana söylemesi zor geldi sağlıkla gelsin 🌸
Birsen15 Ben sadece defne olarak düşünüyorum kızıma daha hoş zarif geliyor oğlumda da hep tek isim diye düşündük ama kimlik çıkartmaya giderken son anda bir tane daha ekledik kullanıyoruz da ağırlıkta bunda ekler miyiz bilmem
Blbnhl seher_3590 annemin adı Zeynep gerçekten en beğendiğim zamansız bir isim hüma ile de çok uyumlu olmuş ☺️