Annee02 Kızlar ben kan ilacı decavit ve ımom omega kullanıyorum ama gergin üçtane hap atınca tedirgin oluyorum benim gibi kullananlar var mı şimdiden teşekkürler 😘
tugcesakir33 Annee02 bana dr um imom verdi İmomla decaviti kullanma dedi decavitin içinde olan imomda varmış
Anneballari58 Annee02 aynen canım benim doktorumda decavit anneye gereksiz kilo aldırıyor imom içmeye devam et yada birgun onu birgun onu iç dedi
Sevdaninmucizesi Annee02 imom kullanınca diğerlerine gerek yok ki bende decavit ve ferro sanol kullanıyordum sonra imom geçtim tek onu kullanıyorum
Habibee Sevdaninmucizesi ben vegafo Burcak61 bende hepsini kullaniyorum canim doktorum sadece bigun vitamin bigün balık yagi iç dedi bana
Merakli1anne Merhaba i mom icince bi sıkıntı yaşadınız mi acaba? Bana da tavsiye etti doktorum? 3 farkli marka ama .imom ,regenesis max omega ve duosvit🙄Bilemedim simdi hangisi iyidir .27 .ci haftadayım şu an
Burcak61 Annee02 ben daha çok kullanıyorum bende tedirginim ama bişe olsa doktor vermezdi heralde ben decavit, vegaferon, magnezyum , omega, iyot tableti, aspirin , d vitamini ve progestan kullanıyorum 🙄
Burcak61 Habibee ben hepsini hergün kullanıyom 19+3 üm hergün kullan dedi bazen midem çok ağrıyınca bi gün hiç birini içmiyorum ertesi gün devam
Rrraaaiiinnn Annee02 doktor bana imom bitsin tecavüz öyle başlarsın ikisini aynı anda içme dedi bide demir hapi iciyorum imomla her gun