fatma59_9 Kızlar bir saat önce bacağımdan sıvı süzülmesi yaşadım uzun süredir oturuyordum kalkınca oldu akıntı olduğunu düşünmüyorum suyum sızmış olabilir mi hiç sancım da yok şayet suysa sancılarım ne zaman başlar
Kelebek06 fatma59_9 Fatma ben otururken ayağa kalktım ilk önce foş diye gitti bacaklarım ıslandı .sonra hafif hafif sızdı. Bir de şöyle ayırt edebilirsin elinle dokununca hafif mukuslu oluyor .
Eda_dnz56 fatma59_9 büyük ihtimal suyun herkesin aynı değil sızıntı şeklinde geliyor bence seninki de akıntı olamaz o şekilde idrar desem o da tutulabilen birşey su gelmesini tutamazsın ya sızar ya da birden akar baya
Humannrle fatma59_9 ilk doğumumda suyum gelmişti 3-4 saat beklemiştik ama sancım gelmemişti, hastaneye gittiğimde açıklık 1 cm bile değildi suni sancıyla hızlandırdılar bekleme derim
fatma59_9 Sancı gelmesini bekliyorum ne kadar sürer acaba gelmesi eğer suyumsa idrar olmadığına eminim de son zamanlarda inanılmaz akıntı artışım vardı
fatma59_9 Doktorumu aradım sabaha kadar bekleyelim sancıların gelirse evde geçir bu süreci duş al hareket et vs dedi
maviportakal_ fatma59_9 ben 35. Haftadayım aynısını yaşadım bi anda bacaklarımdan 1 avuç içi kadar su geldi sonra tekrar geldi ama benim doktora gittim testler falan suyummuş hastanede takipteyim sizde sabah mutlaka gidin emin olsunlar zaten haftanız güzel çok şükür
Elifsemra fatma59_9 suyun sızıyor büyük ihtimal ağrıların artınca git canım baslamazsa çok bekleme git suni sancı verirler dogurursun insallh Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️