edakok doğum yaptınız mı bilmiyorum ama yapmadıysanız eğer C.tesi Orda doğum yapmisbiri olarak bilgi vermek istedim. Hasta bezi doğumdan sonra takiyorlar istediğinizde de veriyorlar ama ben depend goturmustum onu kullandım. Hastaneden çıkarken de hediye olarak bebek için hastane çıkışı ve penye battaniye bir kutu da çikolata verdiler.