Kızlar 9 haftalık hamileyim dünden beri hafif kadın ağrısı sancı tarzında ara ara gelip giden bişey vardı karnıma . Acilde idrar baktı enfeksiyon yok dedi karın ağrısı kasık ağrısı için duphaston verdi tehlikem mi var dedim kaşık ağrın için yazdım dedi kullanmalı mıyım var mı yaşayan