tubaysr20 Hafta ya girdim ama bela ağrımdan duramıyorum artık gittikçe şiddetlenecek mi bu geçmiyor artık normal yürümemi ve hareket etmemi kısıtlıyor siz de de bu var mı
ecemk94 tubaysr20 cidden baş etmesi aşırı zor oturmak ayrı acı veriyor ayakta durmak ayrı. 11.haftaya girdik azda olsa azaldı benim. İnşallah sizinde tez zamanda azalır
Admsarzu tubaysr20 11 +1 im benimde öyle suan bile ağrıyor hele biraz yorulayım yürüyeyim Amann diyorum
Mege433 tubaysr20 bel ağrısı var ise oğlan olacak diye tahmin ediyorum, kız kasık ağrısı oğlan bel ağrısı yaparmis
tubaysr20 Busraaaakkk umarım benim de geçer daha 2 ay olmadı hem ağırlaştım hemde hareketim kısıtlandı
tubaysr20 ecemk94 teşekkür ederim inşallah 🙏 bir de işe gidiyorum ben sürekli merdivende çıkmak zorunda kalıyorum bu da tetikliyor mu bilmiyorum
Busraaaakkk tubaysr20 aa niye öyle oldu hemen, daha ilk haftalar çünkü. Ben bi ağırlık hissetmiyorum bebek küçük daha