Ay bu benim tranvammm ilk doğumda hiç sıkıntı yoktu
İkincide takılırken sıfır acı ama cıkartırken sonta nasıl olduysa içerde sıkıştı cıkaramadı hemşire , bide ben gece doğum yaptım doktorlar hep erkek remen 3,4 erkek doktor geldi benim şeyden sonta cıkarmaya çalışıyor, canım acımıyor tıptada ayıp olmaz derler ama yüzüm kıpkırmızı oldu, şimdi akıllanmadım üçüncüye hamileyim hadi bakalım😂